نوشته شده توسط : alireza

علی‌فتح‌اله‌زاده گفت: استقلال به دنبال قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و حمله به لیگ آسیا با امكانات موجود است.

به گزارش ایسنا، سرپرست باشگاه استقلال در یادداشتی در سایت باشگاه نوشت: تكلیف‌مان معلوم است. وظیفه‌مان روشن است. اهدافی در پیش داریم كه همه به وضوح و روشنی هرچه تمام‌تر آشكارند:

استقلال را در مسیر رو به جلو حركت دادن. از نقطه A كه در آن قرار داریم به نقطه B كه ما را به غایت مطلوب نزدیك می‌كند پیش رفتن. به عبارتی ساده ما مسئولیم استقلال را در جاده‌ قهرمانی به حركت درآوریم و در این رهگذر بر اشكالات ماندگار از دوره‌های قدیم غلبه كنیم. به این ترتیب جایی برای هیاهوگری،‌ غوغاسالاری و افتادن در تله‌های روزمرگی باقی نمی‌ماند.

استقلال به همان میزان كه در بازی‌های خود به حوصله و پرهیز از شتاب نیاز دارد،‌ در بخش مدیریت نیز محتاج آرامش و خونسردی و حوصله‌ای بی‌كران است. هرچه گرد و خاك حاشیه‌پردازی بیشتر سكوت و متانت و باورمندی به كار عمیق و ریشه‌دار نیز زیادتر.

استقلال یك امروزی دارد و یك فردایی. مدیران با درایت حق ندارند فردای بهتر را قربانی امروز كنند. مدیران عقل‌مند حق ندارند چشم خود را بر فردا ببندند و فقط به امروز فكر كنند.

امروز یعنی قهرمانی استقلال در لیگ برتر، جام حذفی و حمله به لیگ آسیا با امكانات موجود.

فردا یعنی فراهم آوردن امكانات زندگی و رقابت در عرصه‌ای كه پدید می‌آید و غفلت از آنها نشانه غافل بودن و نامدیر بودن است.

امروز یعنی تمرین و آموزش و مسابقه بهتر. امروز یعنی تشكیل تیم اول قوی و ساختن تیم دوم قوی‌تر. فردا یعنی فراهم آوردن وضعیتی مناسب فردا. فردا یعنی بسترسازی برای رقابت با نمایندگان تا دندان مسلح شرق آسیا و هماوردی با بیدار شدگان غرب آسیا و آسیای میانه.

امروز یعنی همین كه هست و می‌بینید و از آن رضایت خاطر دارید. فردا یعنی به استقبال نوآوری‌ها رفتن. وارد پروسه سرشار از ریسك احداثات شدن. فردا یعنی سرمایه سخت‌افزاری مناسب قرن بیست‌ویكم را مدنظر قرار دادن، فردا یعنی باشگاه استقلال را آنطور كه از او سزاوار و لایق آن است ساختن.

می‌توان پای خود را در گل و لای روزمرگی‌ها قرار داد، می‌توان در هیاهوی سرگرم‌كننده و باز دارنده اتفاقاتی كه هیچ اتفاقی را رقم نمی‌زنند مشغول شد و می‌توان اسیر حوادث و نه خالق اتفاقات شد. اما این رسم استقلال نبوده و نیست.

استقلال تیمی است با 65 سال قدمت. در این سیر 65 ساله استقلال تلخ و شیرین فراوانی را چشیده و تجربیات خوب و بد بسیاری را از سرگذرانده. حق استقلال این است كه امروزی بهتر از هر روزهای پیش و فردایی بهتر از امروز داشته باشد. دنبال احقاق این حق باشیم. استقلال را به مرداب روزمرگی نكشانیم. برای استقلال هیاهوی پوچ درست نكنیم. به فردا فكر كنیم و از امروز آغاز كنیم.





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 704
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 16 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: